1. Czy na przymiarki trzeba się wcześniej umówić?
Tak. Ze względu na specyfikę pracy salonu oraz w trosce o najwyższą jakość usług, prosimy o telefoniczne umówienie terminu.
W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość przymiarki bez wcześniejszej rezerwacji, zawsze jednak pierwszeństwo mają umówione klientki. Podczas przymiarki w Salonie przebywa tylko jedna klientka z osobami towarzyszącymi.
2. Ile czasu trwa spotkanie?
Czas przeznaczony na każdą klientkę wynosi 60 minut. Jeżeli potrzebujesz więcej czasu, uprzedź nas podczas rezerwacji terminu. Zwykle w ciągu tygodnia nie ma problemu z wydłużeniem spotkania. W soboty klientki umawiane są co godzinę.
3. Jak przygotować się do przymiarki?
Zabrać ze sobą przede wszystkim uśmiech i dobry nastrój!
Bielizna. Zalecamy założenie cielistej bielizny. Większość modeli posiada wszyte miseczki i mierzymy je bez biustonosza. Tylko pojedyncze modele wymagają założenia stanika – polecamy wtedy biustonosze cieliste samonośne lub na przeźroczystych ramiączkach.
Obuwie nie jest wymagane do pierwszej przymiarki. Wyjątek stanowią suknie zakończone koronką, w szczególności o kroju syrenki. Te suknie zamawiamy od razu na docelową długość.
Makijaż i fryzura. Zalecamy klientkom wykonanie makijażu wieczorowego do przymiarki oraz spięcie włosów, jeżeli myślisz o upięciu na swoim ślubie. Makijaż koniecznie utrwalony pudrem i fixerem oraz wykonany wyłącznie na twarzy (bez szyi i dekoltu).
Możesz wykonać profesjonalny makijaż próbny do przymiarki w salonie po wcześniejszej rezerwacji terminu. Czytaj szczegóły.
4. Ile osób może mi towarzyszyć?
Nie ograniczamy ilości osób towarzyszących, zalecamy jednak, aby to była to 1-2 najbliższe Ci osoby, które dobrze Cię znają i potrafią uszanować Twoje zdanie.
5. Czy suknię mogę wypożyczyć? W jakiej cenie?
Tak. Większość modeli dostępne są również do wypożyczenia. Wyjątek stanowią suknie brokatowe oraz z biżuteryjnymi ozdobami. Suknie dostępne są do wypożyczenia w cenie od 500zł do 1000zł taniej niż zakup sukni ślubnej w zależności od modelu.
6. Co mogę zrobić z zakupioną suknią po ślubie?
Najczęściej Panny Młode sprzedają swoje suknie ślubne na grupach ślubnych na Facebook’u, Vinted, OLX. Jeżeli jesteś zdecydowana o sprzedaży swojej sukni ślubnej, ważne aby zrobić to od razu po ślubie. Moda szybko się zmienia i im dłużej będziesz zwlekać z decyzją, tym będzie trudniej.
7. Ile kosztuje suknia ślubna?
Niezależnie od budżetu, w naszym salonie znajdziesz suknię idealną dla siebie.
Przedział cenowy zakupu sukni z nowych kolekcji to obecnie 4-7 tys złotych. Suknie ślubne z najnowszych kolekcji do wypożyczenia od około 3 tys złotych. Podczas organizowanych cyklicznie wyprzedaży, możesz kupić suknie z ekspozycji nawet od 2 tys zł. U nas zawsze w cenie wliczone jest dopasowanie sukni ślubnej do sylwetki.
8. Czy można dokonywać zmian w projektach?
Tak, jeżeli wybrany model na to pozwala. Zmiany konstrukcyjne sukni są najczęściej dodatkowo płatne – jeżeli masz indywidualny pomysł na suknię ślubną – zapytaj stylistkę podczas spotkania o taką możliwość i czy będzie za nią dopłata. Zmiany dotyczące koloru są zawsze bezpłatne.
9. Ile czasu przed ślubem muszę wybrać suknię ślubną?
Panny Młode zwykle decydują się od 7 do 18 miesięcy przed ślubem i jest to bezpieczny okres zamówienia. Minimalny okres szycia wynosi 6-7 miesięcy w zależności od marki. Niektórzy nasi producenci mają w ofercie usługę express za dodatkową opłatą, dzięki temu w sytuacjach kryzysowych jesteśmy w stanie przygotować suknię poza kolejnością, nawet do 2 miesięcy przed ślubem. Ratowaliśmy też z opresji Panny Młode 1.5 tygodnia przed ślubem, jednak w czasie krótszym jak 2 miesiące nie ma możliwości uszycia sukni na zamówienie. Dopasowujemy wtedy wybraną suknię z ekspozycji.
10. Czy dostanę też w Salonie dodatki do sukni ślubnej?
Jak najbardziej. W swojej ofercie posiadamy welony, podwiązki, biżuterię do włosów oraz okrycia ślubne: etole, sweterki, szale, marynarki, kominy. Zobacz nasze akcesoria.
11. W jakich rozmiarach dostępne są do przymierzenia suknie?
Naszym atutem jest, że znajdziesz w salonie suknie w szerokiej gamie rozmiarów, od 34 do 48.
12. Czy mogę zamówić indywidualny projekt sukni lub wybrany inny model sukni na podstawie zdjęć katalogowych?
Tak, szyjemy na wymiar ze zdjęcia. Sprawdź ofertę.
Możemy też zamówić wszystkie dostępne modele producentów, z którymi współpracujemy. Nasi producenci.
13. Czy mogę robić zdjęcia podczas przymiarek?
Zdjęcia niedopasowanych sukien wykonywane telefonem w słabym oświetleniu to nigdy nie jest dobry pomysł. Nie są one w żaden sposób miarodajne i nie odzwierciedlają efektu końcowego. Zaufaj swoim uczuciom podczas przymiarek oraz poradom Konsultantek i Twoich najbliższych. Z pewnością razem podejmiecie najlepszą decyzję dla Ciebie. Chętnie robimy sesje zdjęciowe naszych Panien Młodych w już dopasowanych sukniach przed odbiorem. Jeżeli bardzo Ci zależy, zapytaj konsultantki podczas spotkania o nagranie krótkiego video czy zrobienie zdjęcia – lepiej powierzyć to konsultantce niż osobom towarzyszącym. Jednak pamiętaj proszę o naszych uwagach, o których pisałyśmy na początku tego punktu.
14. Czy mogę kupić suknię online? Czy wysyłacie za granicę?
Tak, istnieje możliwość zakupu sukni online wybranych marek. Jest możliwa wysyłka za granicę. W cenie nie jest wtedy uwzględnione dopasowanie do sylwetki.
15. Czy jest wymagany jakiś zadatek przy podpisaniu umowy?
Tak, w dniu zamówienia i podpisania umowy wymagany jest zadatek, przeważnie w wysokości 40-50% wartości kupowanej/wypożyczanej sukni. Jeśli potrzebujesz rozłożyć płatność na mniejsze raty, śmiało – powiedz nam o tym. Jesteśmy zawsze otwarte na możliwości i potrzeby klientek.
16. Czy mogę zamówić wybraną suknię w innym rozmiarze niż te, które dostępne są w Salonie?
Oczywiście! Suknie ślubne szyjemy na podstawie wymiarów Panny Młodej. Zdecydowana większość sukien ślubnych znajdujących się w salonie jest dostępna w każdym rozmiarze na indywidualne zamówienie.
17. Czy mogę bez konsekwencji odwołać/przełożyć umówiony wcześniej termin przymiarki?
Jak najbardziej. Jeżeli z jakiegoś powodu Panna Młoda chce odwołać lub przełożyć termin swojej przymiarki wystarczy zadzwonić do naszego salonu. Wtedy anulujemy rezerwację terminu i możemy umówić przymiarkę w innym dogodnym dla klientki terminie.
18. Jaki jest limit sukien, które mogę przymierzyć podczas umówionej wizyty?
Nie ma ustalonej konkretnej liczby sukienek, które można przymierzyć w trakcie spotkania. Zazwyczaj przymiarki trwają godzinę i w tym czasie jesteśmy w stanie zmierzyć nawet 10 wybranych modeli. W tygodniu, jeśli nie ma umówionej kolejnej wizyty w następnej godzinie, czas przymiarek możemy wydłużyć tyle ile potrzebujesz.
19. Ile wynosi zadatek za wypożyczaną suknię? Jakie są warunki jej zwrotu?
Zadatek za suknię ślubną zarówno przy wypożyczeniu jak i przy zakupie stanowi około 40-50 % wartości sukni. Suknię ślubną należy zwrócić dla salonu w ciągu 14 dni liczonych od dnia ślubu. Wypożyczoną suknię należy oddać czystą oraz bez uszkodzeń. W przypadku uszkodzeń osoba wynajmująca zobowiązuje się do naprawy szkód według wyceny salonu w wysokości nieprzekraczającej wartości jej zakupu.
20. Czy mogę zwrócić suknię zakupioną online, a jeśli tak, to w jaki sposób to zrobić?
Wszystkie suknie są szyte na zamówienie pod konkretne wymiary i nie podlegają zwrotowi. Wyjątek stanowią modele ekspozycyjne, które są w danym momencie na wyprzedaży. Taką suknię można zwrócić w stanie nienaruszonym w ciągu 14 dni od daty otrzymania sukni.
21. Czy każda suknia dostępna w Salonie, jest również dostępna online?
Każdą suknię można zamówić online na podstawie zdjęć. W przypadku dopasowania sukni, niezbędne jest przyjechanie do naszego salonu na przymiarki i odbiór osobiście.
22. Czy istnieje możliwość zamówienia wybranej sukni, ale w innym kolorze?
Oczywiście, istnieje taka możliwość. Wszystko zależy od dostępności kolorystycznej dla danego modelu sukni. W przypadku chęci zamówienia innego koloru sukni nasze konsultantki zawsze podkładają odpowiednie materiały, aby jak najlepiej odwzorować Pannie Młodej finalny wygląd sukni.
23. Czy w Salonie kupię także narzutki lub bolerka na suknie ślubne?
Jak najbardziej, w naszym salonie oferujemy różnego rodzaju okrycia ślubne typu sweterki, etole lub tiulowe bomberki. Są one również dostępne w różnych wersjach kolorystycznych, tak aby idealnie dopasować okrycie do ślubnej kreacji.
24. Czy w Salonie mogę także przymierzyć i kupić buty ślubne
Niestety, aktualnie w naszej ofercie nie ma obuwia ślubnego. Natomiast na przymiarkach zawsze doradzamy typ/kolor obuwia, który będzie pasował do wybranej sukni oraz polecamy miejsca/ strony internetowe, które takie buty oferują i cieszą się dobrą opinią wśród Panien Młodych.
25. Czy mogę zamówić suknię przez Internet, ale z możliwością odbioru i przymiarki w Salonie?
Tak, jeśli dobrze wiesz czego chcesz i jesteś zdecydowana na konkretny model sukni – możemy podpisać umowę online i zamówić suknię dla Ciebie na podstawie przesłanych przez Ciebie wymiarów (otrzymujesz od nas instrukcję z rysunkiem, jak prawidłowo pobrać miarę). Jak tylko otrzymamy Twoją suknię, możemy umówić się na przymiarki, dopasowanie i odbiór w salonie.
26. Jakie kroje sukien są dostępne w Salonie?
Najwięcej modeli w salonie ma krój litery ,,A”, który cieszy się największą popularnością wśród Panien Młodych. Mamy również wiele sukien o kroju księżniczki czy rybki.
27. Czy stacjonarnie wybór sukien jest duży?
W salonie jest bardzo duży wybór sukien o różnych fasonach, krojach, kolorach i szerokim przedziale cenowym. Ilość modeli obecnych w salonie jest zmienna ale nigdy nie spada poniżej 100 sukien, które są dostępne do przymierzenia podczas przymiarek.
28. Jak często zmieniana jest kolekcja sukien i dodatków dostępna w Salonie?
Kolekcja sukien ślubnych zmienia się co roku. Modele wybrane na kolejny rok zaczynają pojawiać się w salonie już wiosną. Pełna kolekcja jest dostępna w okresie jesiennym (wrzesień-październik). Kolekcja dodatków, typu biżuteria oraz okrycia ślubne również zmienia się co rok i jest wybierana zgodnie z najnowszymi trendami mody ślubnej.
29. Czy Salon oferuje suknie w innym kolorze niż biały?
Jak najbardziej, w salonie oferujemy zarówno suknie białe jak i te w kolorach. W obecnej modzie ślubnej zdecydowanie dominują suknie w lekkich pastelowych odcieniach takich jak brzoskwinie, beże oraz róże.
30. Jakie są konsekwencje trwałego zabrudzenia/uszkodzenia wypożyczonej sukni?
W przypadku uszkodzenia wypożyczonej sukni ślubnej osoba wynajmująca zobowiązuje się do naprawy szkód według wyceny salonu w wysokości nieprzekraczającej wartość jej zakupu.
31. Nie mam czasu na wizytę w salonie. Czy suknie ślubne można wypożyczać także online?
Istnieje możliwość zamówienia sukni online do wypożyczenia. Na przymiarki, dopasowanie, odbiór i oddanie sukni po wypożyczeniu – należy przyjechać do salonu osobiście.
32. Czy istnieje możliwość reklamacji zamówionej uprzednio sukni, jeśli nie jest ona zgodna z projektem lub podanymi wymiarami?
W przypadku niezgodności projektu lub wymiarów zamówionej sukni, odsyłamy suknię na reklamację do danego producenta. Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem. O wszelkich wątpliwościach informuj nas na pierwszym spotkaniu. Po dopasowaniu i odebraniu sukni – nie przyjmujemy reklamacji.
33. Czy i w jakim czasie mogę zwrócić zakupioną w Salonie suknię?
Suknia ślubna nie podlega zwrotowi, ponieważ jest szyta na specjalne zamówienie według wymiarów Panny Młodej oraz dokładnie dopasowywana do jej sylwetki. Wybór sukni ślubnej jest decyzją wiążącą.
34. Czy jest możliwość wymiany zakupionej sukni? Czy dotyczy to zarówno sukien kupionych w salonie, jak i online?
Zamówione suknie ślubne nie podlegają wymianie, zawarta umowa jest wiążąca. Jeśli suknia nie jest jeszcze gotowa, istnieje możliwość wprowadzenia drobnych zmian w ramach wybranego modelu. Dotyczy to zarówno sukni kupionych w salonie, jak i online.
35. Jaki jest czas na odbiór zamówionej lub przerabianej sukni?
Suknię ślubną należy odebrać najpóźniej w przeddzień ślubu. Zazwyczaj Panny Młode odbierają suknię w tygodniu przed ślubem. Jeśli zostało to wcześniej ustalone z salonem, istnieje możliwość odbioru sukni wcześniej. Czas niezbędny na dopasowanie sukni do sylwetki jest zależny od ilości prac i terminów uzgodnionych z salonem. Suknia może zostać dopasowana w sytuacjach tego wymagających, nawet w jeden dzień. Ze względu na dużą ilość prac, standardowo rezerwujemy miesiąc na dopasowanie sukni.
36. Czy Salon ma w swojej ofercie także suknie dla druhen/świadkowych?
W naszej ofercie znajdują się jedynie suknie ślubne oraz akcesoria w postaci biżuterii, okryć, welonów oraz podwiązek.
37. Czy w Salonie znajdę zarówno srebrną, jak i złotą biżuterię?
Tak, jak najbardziej. W salonie można kupić biżuterię ze stali chirurgicznej w kolorach: srebrny, złoty i rose gold.
38. Czy obsługa Salonu doradzi mi wybór odpowiedniej do sukni ślubnej biżuterii?
Tak, oczywiście. Służymy pomocą w dobraniu właściwej biżuterii do wybranej kreacji ślubnej.
39. Czy istnieje możliwość zakupu bielizny pod suknię ślubną?
W naszej ofercie nie mamy w chwili obecnej bielizny pod suknię ślubną. Zdecydowana większość sukien w salonie ma wbudowane miseczki i biustonosz nie jest wskazany. Dół bielizny pod suknię ślubną najlepiej aby była to cielista bezszwowa bielizna w odcieniu możliwie najbardziej zbliżonym do odcienia skóry.
40. Nie wiem jeszcze, jaką będę miała fryzurę na ślubie. Czy przeszkadza to w dobraniu welonu?
Absolutnie! Welon możemy dobrać niezależnie od tego, jaką fryzurę wybierzesz na swoim ślubie. Welony można przypinać nad lub pod upięciem, co pozwala na dowolność wyboru.
41. Pracuję w godzinach otwarcia salonu, czy istnieje możliwość indywidualnego umówienia przymiarek na inną godzinę?
Tak, oczywiście. Prosimy o kontakt z salonem w celu umówienia dogodnej godziny spotkania.
42. Kto szyje zamawiane przez klientki suknie?
Współpracujemy z wieloma producentami sukien ślubnych. Nasze suknie ślubne szyte są wyłącznie w Polsce i krajach europejskich.
43. Czy rezerwacja terminu na przymiarki jest dodatkowo płatna?
Rezerwacja terminu przymiarki jest bezpłatna, jednak konsultacja ślubna w celu wyboru sukni ślubnej jest płatna 50zł. Nie dotyczy to naszych klientek, które zdecydują się podpisać umowę podczas spotkania.
44. Moi bliscy nie mogą przyjść ze mną do Salonu, czy mogę nagrać im krótki filmik z przymierzania sukni i poprosić o radę lub połączyć się przez internet?
Istnieje możliwość połączenia się poprzez videorozmowę z najbliższymi podczas przymiarki. Trzeba jednak wziąć pod uwagę to, że film/videorozmowa nagrana telefonem nigdy nie odda w 100% uroku i błysku sukni ślubnej oraz nie odzwierciedli tego, jak suknia będzie idealnie układać się na ciele już po dopasowaniu. Pamiętaj też, że to Twój ślub i Twoja decyzja. Im więcej osób będziesz pytać o zdanie, tym ta decyzja będzie trudniejsza i często wyrażona wyłącznie opinią innych a to Twoje zdanie jest najważniejsze.
45. Czy w Salonie znajdę także suknie ślubne odpowiednie na ślub cywilny?
Jak najbardziej! Ponadto obecnie ślub cywilny, jest często jedynym ślubem, na które decydują się Panny Młode. Ich suknie ślubne niczym nie odbiegają od tych, wybieranych przez klientki na ślub kościelny czy zyskujący na popularności, ślub humanistyczny.
46. Czy w Salonie są dostępne również suknie ślubne z długimi rękawami?
Oczywiście, w naszym salonie znajdziesz bogaty wybór sukni o różnych krojach i fasonach, w tym suknie ślubne z długim rękawem.
47. Czy dodatki ślubne, np. welon mogę kupić również online?
Tak, oczywiście. Istnieje możliwość zakupu dodatków ślubnych również online, w tym: welony, okrycia, biżuterię.
48. Czy w Salonie można zlecić przerobienie/skrócenie sukni zakupionej w innym miejscu?
Zwykle usługi krawieckie świadczymy wyłącznie dla klientek, które zdecydowały się na zakup sukni w naszym salonie aczkolwiek zdarzało nam się ratować Panny Młode z opresji i dopasowywać suknie ślubne zakupione w innych salonach. Jeżeli tylko czas nam pozwoli, postaramy się pomóc. Koniecznie skontaktuj się z nami.
49. Czy mogę oddać do komisu suknię ślubną zakupioną w innym salonie?
Nie prowadzimy już komisu.
50. Moja przyjaciółka również poszukuje sukni ślubnej. Czy możemy umówić się na wspólne przymierzanie?
Wybór sukni ślubnej wiąże się z ogromnymi emocjami. Łączenie przymiarek dwóch Panien Młodych bez odstępu czasowego nie jest dobrym pomysłem. Warto skupić się tego dnia na sobie i zarezerwować osobny termin dla siebie i osobny dla przyjaciółki. Pozwoli Ci to celebrować ten niezwykły czas wyboru sukni ślubnej i czuć się wyjątkowo. Jeżeli dojeżdżacie z daleka, zapytaj o możliwość umówienia Was zaraz po sobie przy rezerwacji terminu. Jeśli będziemy miały termin dostępny, wpiszemy Was obie 🙂
51. Przyjadę na przymiarkę własnym samochodem. Czy przed Salonem jest dostępny parking dla klientów?
Tak, wzdłuż ulicy Słowackiego, znajduje się wiele miejsc parkingowych. Ponadto jest wiele miejsc parkingowych przy sąsiednim sklepie Biedronka oraz na ulicy Kościuszki, przy Katedrze Świętego Wojciecha – tam również znajdziesz duży bezpłatny parking.
52. Czy w Salonie dostępne jest lusterko, aby móc poprawić makijaż/fryzurę?
Oczywiście! W salonie jest niejedno lustro, w którym możesz się przejrzeć oraz poprawić makijaż/fryzurę.
53. Czy istnieje możliwość zakupu sukni ślubnej na raty?
Tak, istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty. Ostatnią ratę należy wpłacić najpóźniej w dniu odbioru sukni.
54. Czy mogę zamówić online kilka sukien ślubnych i wybrać jedną, która najbardziej będzie mi pasowała?
Tak, jednak wyłącznie w przypadku sukien które mamy na wyprzedaży ekspozycji salonu. Nie ma możliwości zakupu kilku sukien szytych na miarę aby docelowo wybrać jedną. Wysyłamy wtedy wybrane suknie za pobraniem z możliwością zwrotu.
55. Jaki jest minimalny czas oczekiwania na skrócenie sukni ślubnej?
Jeśli jest taka potrzeba, istnieje możliwość skrócenia sukni ślubnej nawet w jeden dzień, jeśli mamy to wcześniej zaplanowane. Zazwyczaj potrzebujemy kilka dni-tygodni na dopasowanie sukni ślubnej w zależności od obłożenia w danym okresie i ilości prac nad suknią.
56. Czy zlecając skrócenie/przerobienie sukni, poznam szacowany czas wykonania tej usługi?
Tak, oczywiście. Na dopasowanie zazwyczaj spotykamy się na miesiąc przed ślubem i dopasowanie zajmuje nam do 3 tygodni. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość dopasowania nawet w jeden dzień, jeśli wiemy wcześniej o takiej konieczności i nie są to poprawki ingerujące w konstrukcję sukni czy koronki.
57. Uszkodziłam swoją suknię ślubną. Czy Salon oferuje również naprawę sukni ślubnych?
Oferujemy możliwość naprawy sukni ślubnej zakupionej w naszym salonie. Zadzwoń do nas i umów się na spotkanie – sprawdzimy wielkość uszkodzeń i wycenimy koszt ich naprawy.
58. Jestem dość niską osobą. Czy wszystkie suknie w danym rozmiarze mają tę samą długość?
Wszystkie suknie w salonie są standardowej długości i takie też otrzymujemy przy szyciu na miarę. Każda suknia ślubna jest skracana bezpośrednio w salonie na Pannie Młodych do obuwia, przyniesionego na przymiarkę. Musi być do docelowe obuwie ślubne. Prosimy o niezmienianie obuwia w dniu ślubu lub zmianę na tę samą wysokość obcasa jak buty, do których była skracana suknia.
59. Cenię sobie oryginalne i nietypowe rozwiązania. Czy w Salonie dostępne są także suknie ślubne mini/przed kolano?
Każdą długą suknię możemy też zamówić w wersji mini. Kochamy nieszablonowe rozwiązania!
60. Czy osobami towarzyszącymi podczas wizyty w Salonie mogą być także mężczyźni?
Tak, oczywiście. Zapraszamy również Panów. Ważne aby były to osoby, które dobrze znają Twój styl, rozumieją Twoje potrzeby i szanują Twoje zdanie, niezależnie od płci.
61. Czy w Salonie znajdę także suknie ślubne odpowiednie dla kobiet w ciąży?
Mamy kilka modeli z podwyższonym stanem, które sprawdzą się dla kobiet w ciąży. Istnieje też możliwość zmiany wysokości talii w innych modelach, dostępnych w salonie w przypadku szycia na miarę. Najczęściej suknie dla kobiet w ciąży szyjemy z wiązaniem z tyłu. Pozwala to na regulację szerokości sukni i swobodę noszenia. Twój komfort w tym wyjątkowym czasie jest nadzwyczaj ważny!
62. Gwałtownie zmieniła się moja waga. Suknia jest gotowa już od dwóch miesięcy. Czy mogę oddać ją na ponowne przeróbki?
Ze względu na takie sytuacje, nie spotykamy się na dopasowanie wcześniej jak na miesiąc, maksymalnie półtora miesiąca przed ślubem. W cenie zakupionej/wynajmowanej sukni jest jednorazowe skrócenie / dopasowanie. Jeżeli Twoja waga drastycznie zmieni się np. tydzień przed ślubem a suknia będzie już gotowa do odbioru i pojawi się konieczność ponownego dopasowania, jest ono dodatkowo płatne.
63. Nie znalazłam odpowiedniej sukni dla siebie, czy muszę zapłacić za umówioną wizytę i doradztwo?
Tak, konsultacja ze stylistką w celu wyboru sukni ślubnej kosztuje jednorazowo 50zł za spotkanie do 60 minut.
Przez całe spotkanie nasza stylistka jest dostępna do Twojej wyłącznej dyspozycji. W każdym momencie możesz liczyć na jej pomoc i wsparcie.
Dbamy o wysoką jakość obsługi, ogromny wybór najpiękniejszych modeli, przyjazną atmosferę i profesjonalizm.
Opłata nie obowiązuje tylko naszych klientek, które zdecydują się podpisać umowę podczas spotkania – wtedy konsultacja jest bezpłatna.
Pamiętaj, że nawet jak nie znajdziesz u nas sukni dokładnie takiej, jakiej szukasz – możesz zamówić upragnioną suknię szytą na zamówienie według Twojego projektu. Istnieje też możliwość dokonywania zmian w oferowanych przez nas sukniach.
64. Czy istnieje możliwość wykonania na zamówienie również dodatków, np. welonu, biżuterii?
Istnieje możliwość wykonania welonu na zamówienie. W przypadku biżuterii, prosimy o wybór pomiędzy modelami dostępnymi w salonie. Jeśli widziałaś biżuterię, o której marzysz a nigdzie nie możesz znaleźć – pokaż nam zdjęcie a sprawdzimy dostępność u naszych dostawców.
65. Spodobała mi się jedna suknia. Czy istnieje możliwość jej rezerwacji na krótki okres czasu, czy też muszę podjąć decyzję od razu?
Jeśli spodobała Ci się suknia z wyprzedaży ekspozycji salonu, prosimy o jak najszybszą decyzję. Są to pojedyncze egzemplarze w obniżonych cenach i warto podjąć decyzję od razu.
66. Nie wiem, jaka suknia ślubna byłaby dla mnie najlepsza. Czy konsultanci pomogą mi dobrać odpowiednią suknię do mojej sylwetki, karnacji itd.?
Oczywiście! Po to tu jesteśmy! Możesz liczyć na fachową pomoc i doradztwo naszych konsultantek, które zaproponują modele odpowiednie do Twojej sylwetki w odcieniach kolorystycznych, pasujących do Twojej karnacji.
67. Żadna z sukien dostępnych do wypożyczenia nie jest odpowiedniej dla mnie długości. Czy istnieje możliwość jej skrócenia/podłożenia?
Każdą suknię, zarówno zakupioną jak i wynajętą, skracamy i dopasowujemy do Ciebie, abyś mogła w dniu swojego ślubu czuć się wyjątkowo dzięki idealnie dopasowanej kreacji.
68. Jestem wybredną osobą i wiem, że 60 minut nie wystarczy mi na podjęcie decyzji. Czy mogę zarezerwować dla siebie więcej czasu?
Istnieje możliwość rezerwacji dłuższego czasu przymiarki od poniedziałku do piątku, po wcześniejszej rezerwacji terminu. Koszt konsultacji z tego tytułu nie wzrośnie.
69. Czy w salonie znajdę także suknie ślubne w stylu boho?
Jak najbardziej! Posiadamy suknie w różnych stylach, w tym suknie ślubne boho i rustykalne.
70. W jakich godzinach otwarty jest Salon?
Salon czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00 oraz soboty w godzinach 9.00 – 14.00. Jeśli zależy Ci na innych godzinach, skontaktuj się z nami a znajdziemy dogodny termin dla Ciebie.
71. Czy Salon otwarty jest również w weekendy?
Tak, salon otwarty jest również w soboty. W niedziele salon jest nieczynny. W wyjątkowej sytuacji, jeśli jesteś zdecydowana już na zakup sukni w naszym salonie, możemy przyjść dla Ciebie nawet w niedzielę.
72. W jakiej cenie kupię w Salonie biżuterię ślubną?
Zakres cenowy biżuterii ślubnej jest od 30 do 300 zł.
73. Czy w Salonie można zakupić także pierścionek zaręczynowy lub obrączki?
Nie mamy w ofercie biżuterii złotej/srebrnej, w tym pierścionków zaręczynowych i obrączek.
74. Chciałabym sprzedać swoją suknię w komisie. Ile pieniędzy mogę otrzymać ze sprzedaży?
Nie prowadzimy już komisu.
75. Czy zamówioną/przerabianą suknię może odebrać za mnie ktoś inny?
Tak, jeśli suknia jest po ostatecznych przymiarkach zatwierdzona przez Pannę Młodą. Prosimy jednak o osobiste odbiory sukni ślubnej. W dniu odbioru prosimy o ostatecznie zmierzenie sukni ślubnej i zatwierdzenie, że wszystko jest idealnie <3
76. Czy w Salonie istnieje możliwość płatności kartą?
W salonie jest możliwość płatności gotówką/blikiem lub przelewem.
77. W jaki sposób zapłacić za suknię kupioną online? Czy istnieje możliwość płatności za pobraniem?
Przy zakupie sukni ślubnej wymagany jest zadatek w wysokości 50% wartości zakupu. Pozostała kwota może być uregulowana gotówką za pobraniem.
78. Zamówiona przeze mnie suknia nie została jeszcze wysłana, czy mogę anulować zamówienie? Jakie są tego konsekwencje?
Istnieje możliwość rezygnacji z zamówionej sukni ślubnej online wyłącznie w przypadku, jeśli jest to model wyprzedażowy z ekspozycji salonu. Nie ma możliwości rezygnacji z zamówionej sukni online, która jest szyta na miarę.
79. Chcę kupić suknię kilka miesięcy przed ślubem. Czy podczas przymiarek sukni uwzględnia się ewentualną drobną zmianę wagi?
Jeśli waga mocno się waha lub planujesz odchudzanie, poinformuj nas o tym. Umówimy się w takiej sytuacji na aktualizację miary. Możemy ją wykonać najpóźniej 4 miesiące przed ślubem. W cenie dopasowania możemy zwęzić suknię do 4cm w obwodach. Zwężanie sukni ślubnej więcej niż 4cm lub w przypadku konieczności poszerzania sukni ślubnej – jest to usługa dodatkowo płatna, o ile jest możliwa.
80. Czy mogę zarezerwować suknię również drogą telefoniczną?
Drogą telefoniczną można zarezerwować przymiarkę. Jeśli chciałabyś zarezerwować konkretny model w salonie, który jest na wyprzedaży ekspozycji, możemy to zrobić maksymalnie na 24h.
81. Czy zakupione w Salonie suknie trzeba jakoś szczególnie konserwować/czyścić?
Suknie ślubne kupowane w salonie są oddawane przez nas czyste i nie wymagają dodatkowego czyszczenia/pielęgnacji. Przed ślubem prosimy o przechowywanie sukni ślubnej w specjalnym pokrowcu, w którym oddajemy suknię i przechowywanie w suchym, nienasłonecznionym miejscu.
82. Czy istnieje możliwość wypożyczenia sukni na przymiarkę do domu? Chciałabym poznać opinię bliskiej mi osoby, która nie mogła zjawić się ze mną w Salonie.
Suknie ślubne można przymierzyć wyłącznie u nas w salonie podczas przymiarki. Jeśli potrzebujesz, możesz połączyć się przez videorozmowę z osobą, na której opinii Tobie zależy. Pamiętaj jednak, że to jest Twój ślub i Twoja decyzja.
83. Czy ze względu na pandemię są jakieś ograniczenia w Salonie?
Prosimy o towarzyszenie Pannie Młodej przy wyborze sukni ślubnej maksymalnie dwóch osób towarzyszących.
84. Czy buty, biżuterię, welony również można wypożyczać?
Istnieje możliwość wypożyczenia welonu, ewentualnie biżuterii. W tej chwili w ofercie nie mamy obuwia ślubnego.
85. Z jakich materiałów wykonane są oferowane przez sklep suknie?
Nasze suknie wykonywane są z najwyższej jakości materiałów, to są wysokiej jakości tiule, koronki, muśliny, jedwabie, mikado i satyny.
86. Czy w Salonie znajdę suknię, którą można upiąć na potrzeby tańca?
Każda suknia ślubna, w której zostawiamy długi tren – ma możliwość podpięcia trenu do tańca. Możesz też dodatkowo zamówić całkowicie odpinany tren/dodatkową spódnicę, którą będzie można zdjąć podczas wesela.
87. Czy za zakup sukni mogę otrzymać fakturę VAT?
Istnieje możliwość otrzymania faktury imiennej zwolnionej z VAT.
88. Czy wolno mi sprzedać „na własną rękę” suknię kupioną w Salonie?
Oczywiście, że tak! Zakupiona suknia ślubna jest Twoją własnością i od Ciebie zależy, co z nią zrobisz 🙂
Szukasz inspiracji i pomysłów? Zajrzyj na nasz BLOG
Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń!